در هر دو بازاريابي B2B و B2C، در حدود یک سوم از بودجه بازاريابي صرف محتوا می شود. بسیاری از برندهای موفق حتی سرمايه گذاری بیشتری می کنند. پیش بینی شده است که این آمار همچنان به رشد خود ادامه دهند. کارشناسان معتقد هستند که تا سال 2019 ما یک صنعت 300 میلیارد دلاری در این حوزه خواهیم داشت، این بدان معنا است که دلارهایی که برای بازاريابي محتوایی خرج می شود تا آن موقع دو برابر خواهد شد.
افزایش میزان هزینه بر روی محتوا دقیقاً یک ابتکار جسورانه نیست. امروز
افزایش میزان هزینه بر روی محتوا دقیقاً یک ابتکار جسورانه نیست. امروز
درباره این سایت